Opel дава увид во иднината со следните чекори на брендирање

by fokus

• Германски, пристапен, возбудлив: Концепт на брендот што ќе ги прикажува убаво подесените вредности на Opel
• Нова германска: отворена кон светот, фокусирана кон луѓето
• Впечатлив и чист дизајн: Емоционален и сигурен, јасен и интуитивен
• Компас за иднината: уверен, нов идентитет со фокус на амблемот на брендот

Риселсхајм. Додека Opel работи напорно за да стане високо ефикасна автомобилска компанија во PSA групацијата, како што најави генералниот директор Мајкл Лохшелер за време на презентацијата на PACE! стратешкиот план во ноември минатата година, компанијата исто така е зафатен сo зајакнување и дотерување на својот профил. Пред крајот на годината, концепт возило што во моментов се создава во студиото за дизајн ќе покаже каде се движи Opel.

“PACE! е компас за одржлива и успешна иднина за Opel “, вели Мајкл Лохшелер. “Покрај зголемување на профитабилноста и ефикасноста, PACE! вклучува и зајакнување на Opel брендот. Затоа им дадов на моите тимови задачa да го прецизираат профилот на Opel и да создадат концептен автомобил кој ја симболизира насоката кон која одиме “.

Германски, пристапeн, возбудлив – ова се трите вредности на брендот кои се вградени во ДНК-то на секој модел и иницијатива на Opel, и ќе продолжи да го прави тоа во иднина. Во последниве месеци, типовите на дизајнот, маркетингот и инженерингот на Opel ги наоѓаат одговорите на прашањето како овие вредности можат подобро да бидат сплетени од дизајнот, технологијата и содржината на автомобилите на Opel и пристапот кој компанијата го има кон своите клиенти. Тимот околу заменик претседателот за дзајн, Марк Адамс ја ревидираше филозофијата на дизајнот на Opel и има намера да примени некои дотерувања при создавањето на идните бестселери од Рiселсхајм. Првиот поглед на она што го има во иднина и како ќе изгледаат моделите на Opel до средината на 2020 година сега е откриено – сѐ уште скриено под наслов, но веќе покажувајќи значајни детали.

Еден елемент кој дизајнерскиот тим сакал да го однесе на ново ниво е како модерната германска ориентација може да се изрази во идни производи, со што ќе се изостри профилот на брендот. “Нова германска значи дека ние се дефинираме не само врз основа на традиционалните германски вредности. Се разбира, инженерската совршеност, техничките иновации и извонредниот квалитет остануваат важни за нас. Сепак, модерната Германија е многу повеќе од ова. Ние сме отворени за светот, отворени и навистина се грижиме за луѓето – во германскиот јазик, овој став се нарекува “menschlich” – човек, со еден збор. Нашите клиенти, каде и да живеат или доаѓаат, се наши водичи и компас за сè што правиме “, објасни Адамс.

Два основни елементи на философијата на идниот дизајн на Opel директно произлегуваат од овој израз на нова германска: “смели” и “чисти”. “Дизајнот на Opel е емотивен, скулптурен и сигурен, создаваме возбудливи дизајни што издвојуваат. Ние го резимиравме со терминот храбар и чист. Вториот клучен аспект на германскиот дизајн е неговата јасност, интуиција и фокус. Ова се наоѓа во терминот чист “, објасни Адамс. Претходните иконски дизајни од минатото на Opel се јасно поврзани со овие квалитети. Еден од најзачудувачките примери на овој “храбар” и “чист” принцип е Opel CD компакт дискот кој се истакна на меѓународната сцена кога ја прослави својата светска премиера на Салонот во Франкфурт во 1969 година.

Овие клучни елементи се исто така јасно видливи во најновата идеја на дизајнерскиот центар во Риселсхајм – критички прифатениот GT Concept. “Силните пропорции, едноставните, но скулптурните површини, храбрата графика и ретките, но исклучително добро направнени детали – концептот на брендот од 2018 година, кој го подготвуваме, продолжува да ги развива принципите што ги истражувавме со GT Concept. Постои јасен континуитет и конзистентност во начинот на кој ги изразуваме вредностите на Opel. Сепак, направивме неколку чекори напред и сега ја поставуваме структурата за идното лице на Opel. Ова ќе биде артикулирано околу она што го нарекуваме “Opel Compass”, објасни Адамс. Opel Compass ги организира дизајнерските елементи на идното лице на Opel околу две силни оски кои го преминуваат амблемот на брендот – кој станува точка на фокус повеќе од кога било досега. Средишната линија на хаубата претставува вертикална оска, која ќе стане похрабра и почиста во нејзиното правење. Хоризонталната оска е симболизирана со типичниот светлосен потпис во форма на крило, кој ќе продолжи да се зајакнува и развива на сите идни возила на Opel. Концептот на бренд од 2018 година, кој ќе биде откриен пред крајот на годината, ќе биде првото возило што ќе го прикаже идното лице на Opel дизајнирано според принципите на Opel Compass.

Поврзани новости