Според досегашните податоци, најмалку 288 луѓе загинале, а 850 се повредени во повеќекратни судири на возови во источната индиска држава Одиша, јавува Би-Би-Си.
Повеќе од 200 амбулантни возила беа испратени на местото во областа Баласоре.
Се верува дека еден патнички воз излетал од шините пред да биде погоден од друг кој минувал на соседната пруга.
Тоа е најтешката железничка несреќа во Индија во овој век. Официјални лица велат дека бројот на загинати се очекува да се зголеми.
Еден преживеан маж рече дека „од 10 до 15 луѓе паднале врз него кога се случила несреќата и се тргнало наопаку“.
„Бев на дното од купот. Ја повредив раката, а и задниот дел од главата. Кога излегов, видов дека некој изгубил рака, некој изгубил нога, додека нечие лице е изобличено“, рече преживеаниот.
Се верува дека неколку вагони на Шалимар-Ченаи Коромандел Експрес излетале од шините околу 19 часот по локално време.
Друг воз – Howrah Superfast Express кој патува од Yeswantpur до Howrah – тогаш се верува дека удрил во превртените вагони.
Индиските власти соопштија дека товарен воз – кој стоел на местото на настанот – исто така бил вклучен во инцидентот. Тие не дадоа повеќе детали.
Забележани се некои преживеани патници како брзаат да помогнат во спасувањето на затрупаните.
Локалните автобуски компании помагаа и во транспортот на повредените патници.
Причината за големата железничка катастрофа во источна Индија, во која учествуваа три воза, во која загинаа стотици луѓе, е излетувањето од шините на неколку вагони на патнички експресен воз – ова им го соопшти на новинарите извршниот директор на државната компанија „Индиски железници“, Амитаб Шарма, јави ТАСС.
„Два патнички воза беа активни учесници во оваа несреќа, третиот воз, товарен воз што стоеше, исто така падна во оваа несреќа“, рече тој, пренесе НДТВ.
Шарма рече дека според првичните податоци од истрагата, неколку вагони на експресниот воз за Ченај од се уште необјаснети причини излетале од шините и налетале на товарен воз што стоел на паралелна пруга. Многу вагони се превртеа. Набрзо, патничкиот воз што доаѓал се судрил со вагоните кои излетале од шините. Помеѓу двата инциденти поминаа минути.
Според очевидци, несреќата се случила во петокот помеѓу 18:50 и 19:10 часот.
Индиските железници ќе спроведат истрага за околностите и причините за вонредната состојба поради прашањата за можен дефект во безбедносните системи, рече тој.
Индија има една од најголемите железнички мрежи во светот и несреќите се вообичаени, и покрај тоа што последователните влади инвестираат стотици милиони долари за подобрување на инфраструктурата, вели регионалниот уредник на Би-Би-Си во Јужна Азија, Анбарасан Етирајан.
Најлошата железничка катастрофа во Индија беше во 1981 година, кога пренатрупаниот патнички воз излета од шините во река за време на циклон во државата Бихар, при што загинаа најмалку 800 луѓе.