Италијанската компанија повеќе нема да произведува сиви автомобили, и покрај тоа што бојата е една од најпопуларните на европскиот пазар на автомобили, бидејќи планира да ја развие својата репутација како „марка на радост, боја и оптимизам“.
Првиот модел на кој ќе биде видлива оваа транзиција е новиот модел 600, кој на пазарот ќе пристигне на крајот на оваа година како одговор на италијанската компанија за Jeep Avenger. Со овој електричен автомобил, Fiat ќе почне да користи бои на каросеријата кои потсетуваат на Италија, односно морето, сонцето, земјата и небото на оваа земја.
Новата стратегија е дизајнирана да ги направи автомобилите на италијанската компанија да се издвојат од конкуренцијата со нивните живописни бои. Иако сивата боја е еден од најпопуларните избори на европските купувачи при купување автомобил, раководителите на Fiat сметаат дека оваа боја не ги претставува италијанските вредности.
„Ги прекршивме правилата: решивме да го запреме производството на сиви автомобили од марката Fiat. Оваа одлука можеби е предизвикувачка и нарушувачка, но има за цел дополнително да го зајакне Fiat како бренд на радост, боја и оптимизам. Овој избор е еден вид комуникација со нашите клиенти што ги одразува вредностите на „долче вита“ како и италијанската ДНК што е вткаена во нашиот бренд“, изјави Оливер Франсоа, извршен директор на италијанската компанија.
Исфрлањето на сивата боја од гамата доаѓа и со нов слоган: „Италија. Земја на боите. Фиат. Марка за бојадисување“.
Италијанската компанија моментално нуди 5 модели: 500, електрични 500, 500X, Panda и Tipo, сите достапни во бела, портокалова, црвена, сина, зелена, златна и црна боја. Компанијата и даде на секоја боја име што го одразува италијанскиот пејзаж.
Фиат планира да стане целосно електричен бренд до 2030 година, а се очекува италијанската компанија да продолжи со производство на мали автомобили. Планот е во следните пет години да лансираат пет нови електрични модели, кои ќе се приклучат на електричниот Fiat 500.