Wizz Air ги предупреди патниците кои денеска имаат лет, да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред летот. Од компанијата велат дека се очекуваат потенцијални прекини поради тековниот проблем на глобалните ИТ системи, кој не зависи директно од Wizz Air
„Како и сите авиокомпании денес, Wizz Air се соочува со екстремни технички предизвици со прекинот на глобалните ИТ системи од трета страна. Патниците на Wizz Air може да доживеат прекини низ мрежата бидејќи услугите на вебстраната и мобилните апликации привремено се недостапни.
Следниве онлајн услуги во моментов не се достапни:
-Веб-страница и мобилна апликација на Wizz Air;
-Систем за резервации;
-Онлајн систем за пријавување и прикажување на картата за патување;
-Контакт центри – нови резервации и промени на постоечките.
За време на прекинот, достапно е бесплатно пријавување на аеродромот. Затоа, ги советуваме патниците да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред закажаното време на поаѓање за да овозможат доволно време за пријавување, безбедносна контрола и здравствени и безбедносни процедури специфични за аеродромот.
Ви благодариме за разбирањето додека се справуваме со ефектите од глобалниот прекин на ИТ системите. Тимот на Wizz Air прави се што е можно за да се минимизираат нарушувањата за нашите патници”, велат од Wizz Air.