Некои години оставaат свој неизбришлив отпечаток – таква беше 2024 година за „Бимилк“. Година на визија, трансформација, страст и посветеност, која ги надмина границите на обичниот корпоративен успех и донесе вредност во заедницата на секое ниво, како најава за следната 2025 година, во која се очекуваат уште поголеми успеси.
Под водство на Полексена Јанкуловска, регионален маркетинг-менаџер, „Бимилк“ ја дефинираше годината преку голем број незаборавни настани и кампањи, создавајќи приказна што инспирира и мотивира.
– Тоа беше година на балансирање на амбициите со одговорноста, година на постигнување мерлив раст, но и останување верни на основните вредности. Преку својот пример, „Бимилк“ покажа дека успехот е највлијателен кога создава вредност за сите, од вработените и партнерите до потрошувачите и пошироката заедница. Влегувајќи во 2024 година, со нас понесовме многу од предизвиците што ги создадоа околностите од различна, но меѓусебно интерактивна природа. Влеговме со некое бреме, претпазливост и повеќекратно премерување на секој нов чекор. Имаше и причини за тоа, неколку години наназад, глобалните економско-политички околности создадоа пречки пред кои компаниите требаше да ја преиспитуваат својата функција во општеството и заедницата и да демонстрираат нови приоритети, вели Јанкуловска за „Фокус“.
Таа додава дека оваа година е еден голем чекор напред во почнување нов начин на комуникација со потрошувачите, комуникацијата од која произлегуваат вредности или поттикнување свесност и едукација.
– Личните и индивидуалните моменти беа тие што ја одбележаа годината во воспоставување на релацијата меѓу нашите производи и потрошувачите. За време на нашата кампања „Биди дете“, гледав како луѓето од сите возрасти повторно ја откриваат радоста, потсетувајќи се на детството. Со интерактивни активности, полни со боја, креативност и смеа, „Моја кравица“ успеа да ги обедини различните генерации во едно заедничко искуство. Настаните беа дизајнирани за сите – од најмладите, кои се во фокусот на оваа кампања, до возрасните, кои беа инспирирани да се вратат во своето детство. Тоа беше прекрасен потсетник за едноставните задоволства што нè обединуваат како луѓе, потенцира Јанкуловска.
Иновациите како главен двигател на „Бимилк“
Иновациите не се само во тоа што произведуваме, туку и како ги правиме луѓето да се чувствуваат. Станува збор за создавање искуства што длабоко одекнуваат и понатаму повторно се бараат. Со излегување од 2024 година, зад нас оставаме година исполнета со иновации и нови производи. Со некои од новините што ги пласиравме, „Бимилк“ уште еднаш ги помести границите на иновациите за да ги исполни еволутивните потреби на своите потрошувачи. Меѓу највпечатливите новитети е „Имлек оаза“, револуционерна линија на напитоци од овес и бадем, појаснува Јанкуловска.
Таа додава дека со 100 проценти природни состојки од овес и бадем, оваа нова линија е наменета за потрошувачите што бараат алтернативи во секојдневната исхрана согласно личниот режим на исхрана. Кампањата што го следеше лансирањето успеа да инспирира генерации на потрошувачи, потсетувајќи ги дека изборот на квалитетна храна не е луксуз, туку потреба.
Како што вели Јанкуловска во разговорот за „Фокус“, друг значаен момент е лансирањето на линијата „Моја кравица“ конфекциски производи, житарки, чоко-бисквит и чоко-јајца.
– Дизајнирани за да донесат радост и задоволство во домовите, овие производи ја отсликуваа способноста да ја споиме традицијата со креативноста. Без разлика дали станува збор за семејство што дели ужина по вечерата или пријатели што уживаат во сладок момент заедно, „Моја кравица“ стана симбол на заедништво, вели таа.
Но, сепак, „Бимилк“ не застана тука, потоа следуваа настани како „Fashion week 2024“, каде што го покажаа иновативниот пристап во ангажирањето на својата публика. Лансирањето на новиот „Имлек протеин шејк“ со вкус на ф’стак беше пример за тоа како функционалните производи можат да бидат и софистицирани, и инспиративни.
Со поддршката, пак, на значајни спортски настани, како што се Скопскиот маратон, Охрид трчат, како и останатите трки, каде што „Имлек протеин“ беше движечка сила, „Бимилк“ вистински го поттикна здравиот и активен начин на живот во земјава.
Градиме долгорочни врски со заедницата и општеството
Зајакнување на врската со заедницата преку акција е уште еден сегмент, каде што во 2024 година, „Бимилк“ постави нови стандарди во вреднување на влијанието врз околината и општеството.
Семејството е темел на секоја здрава заедница, а „Бимилк“ го докажа тоа со својата уникатна иницијатива по повод Светскиот ден на семејството, кој беше еден од највпечатливите моменти на 2024 година.
– Овој настан не беше само обична активност, тоа беше посвета и почит кон вредностите што ги поврзуваат семејствата и заедницата. Денот на семејството вклучуваше инспиративен семинар предводен од д-р Ранко Рајовиќ, познат експерт за когнитивен развој. Настанот беше насочен кон подобрување на едукативните и родителските вештини, како за вработените на „Бимилк“, така и за едукаторите од образовните институции. За „Бимилк“, овој настан беше потсетник на нашата поширока мисија да поддржуваме, не само физичко здравје преку своите производи, туку и ментална и емоционална благосостојба. Ова беше препознато и од страна на AmCham, која ни додели CSR признание за општествено одговорна пракса за 2024 година, вели Јанкуловска.
Посветеноста на „Бимилк“ за благосостојбата на заедницата беше очигледна низ целата година. Стратешкото партнерство со СОС Детско село, прославено за време на Светскиот ден на млекото, беше еден од најемотивните моменти во годината. Оваа соработка обезбеди основни ресурси за поддршка на децата, потврдувајќи ја посветеноста на компанијата за негување на следните генерации.
– Ова партнерство има посебно значење, а да се видат насмевките на лицата на тие деца, беше едно од најисполнувачките искуства во мојот живот. Таквите моменти нè потсетуваат на нашата цел како компанија -да бидеме извор на надеж и поддршка во заедницата. Продолживме со Светскиот ден на детето, кој беше одбележан со интерактивни кулинарски работилници, каде што главната улога ја имаше „Битолска павлака“. Настанот беше организиран за децата на вработените и за децата од СОС Детско село, кои имаа можност да создаваат свои уникатни рецепти, вели таа.
Според Јанкуловска, овие активности не беа само забава – тие беа момент на поврзување, креативност и учење за важноста на храната. „Бимилк“ докажа дека секојдневните производи можат да бидат извор на инспирација и радост.
Иницијативите, како Генералка викенд, ги споија вработените и членовите на заедницата во чистење и разубавување на јавните простори во Битола, а овие напори, не беа само за заштита на животната средина, туку тие беа за поттикнување култура на грижа и заедничка одговорност.
– Одговорноста кон општеството значи создавање бранови на позитивност, кога чистиме парк или спонзорираме маратон, не само што ја исполнуваме својата должност, туку инспирираме и други да дејствуваат. Тоа е видот на влијание што сакаме да го имаме и со начинот на кој дејствуваме, токму тоа и го правиме. Годината заврши со стил, на традиционалниот медија коктел, кој ја славеше работата и успесите на „Бимилк“ во 2024 година. Овој настан беше момент на благодарност за сите партнери, вработени и заедницата, но и можност да се најават амбициозните планови за претстојната година. Сепак, 2024 беше година на визија, акција и успех. Но, најважно, тоа беше година на луѓе – оние што ја прават нашата мисија возможна, истакна Јанкуловска.
Гледајќи кон 2025 како година на нови височини
Како што 2024 година се ближи кон крајот, „Бимилк“ почна да ја поставува основата за уште поамбициозна 2025 година. Плановите вклучуваат воведување нови, функционални производи што ќе се усогласат со глобалните трендови за одржливост и проширување на дофатот на компанијата на регионалните пазари. „Бимилк“, исто така, има за цел да ги продлабочи своите општествено одговорни иницијативи, фокусирајќи се на долгорочни проекти што создаваат трајни промени.
– Додека ги разгледуваме своите достигнувања, благодарноста на компанијата е очигледна. До своите потрошувачи, партнери и членови на заедницата, пораката е јасна: Ви благодариме што сте дел од нашето патување. Вашата доверба и поддршка нè инспирираат да целиме повисоко и да бидеме подобри секој ден. Со визија цврсто поставена кон иднината, „Бимилк“ е подготвен да продолжи да води со цел, создавајќи вредност и правејќи разлика. Иднината е предизвикувачка, но и неверојатно возбудлива, а ние не градиме само бизнис, градиме наследство на доверба, иновации и влијание во заедницата. Кога успеваме заедно, тогаш успехот навистина значи нешто, вели за крај на разговорот, Јанкуловска.