Штипскиот градоначалник најавува одлична забава за време на Пастрмајлијадата, дополнително ќе се утврди по која цена ќе се продава пастрмајлијата

by Fokus

По две години пауза поради пандемијата со корона вирус, Општина Штип се подготвува за враќање на популарната манифестација Пастрмалијада, која ќе се одржи на 23-ти и 24-ти септември.

Годинава како главни музички ѕвезди се најавени Тони Цетински и Јелена Розга, а свои настапи ќе имаат и Куку Леле, ДНК, Џамбо Агушев и други, а пак во минатото гостуваа речиси сите големи музички имиња од Балканот. Настанот е доста популарен и носи голем број на посетители во градот. Се случувало бројот на посетители да изнесува и над 150.000, посебно оние две години кога музичка гостинка беше Цеца Ражнатовиќ.

Целокупното штипско стопанство имало голем бенефит, и бил забележан зголемен промет не само во угостителските објекти, туку и во трговските дуќани. Општината традиционално го поддржува настанот со 40.000 евра, а биле обезбедени и 15.000 евра од спонзори. Пастрмајлијада е всушност манифестација која го промовира кулинарскиот бренд, штипска пастрмајлија, вид на пита со свинско месо која е заштитен знак на Штип, кога е тамошната кујна во прашање.

Градоначалникот на Штип, Иван Јорданов, за „Фокус“ вели дека настанот придонесува градот да функционира економски, со самото тоа што се очекуваат десетици илјади посетители од земјава, а промоцијата на штипскиот бренд, пастрмајлија, е традиција со која штипјани се гордеат.

-Ова е 14-то издание на Пастрмајлијадата и се подготвуваме да ги дочекаме нашите гости професионално организирани од секој аспект. Ги поканувам сите кои сакаат да уживаат во прекрасниот вкус на пастрмајлијата и во добра музика да дојдат во Штип. Ќе има низа на забавни содржини, ќе се сечи најголемата пастрмајлија во присуство на гости од политичкиот врв, ќе има трка на келнери – појаснува градоначалникот.

За време на манифестацијата во 2019 година, угостителите најавија дека цената на пастрмајлијата ќе ја зголемат за 30 денари, со цел да се задржи квалитетот, а нивната одлука наиде на реакции од јавноста. Јавните критики беа насочени во правец дека настанот е за да се промовира брендот, а не само можност за заработка. Околу цената по која годинава ќе се продава пастрмајлијата, Јорданов вели дека ќе следува средба со угостителите, и наскоро ќе се знаат деталите.

-Деновиве ќе имаме состанок, каде ќе биде утврдена и цената по која ќе се продава пастрмајлијата. Во минатото се продаваше по цена од 120 денари, поради глобалното поскапување на сите производи претпоставувам дека и цената на нашиот специјалитет ќе биде повисока, но ќе направиме напори сепак таа цена да биде пристапна за сите кои ќе дојдат да уживаат во Штип на 23-ти и 24-ти септември – ни изјави градоначалникот.

Инаку, штипскиот специјалитет се подготвува од тесто кое се прави од брашно, вода, сол и квасец. Филот пак, содржи свинска удина исецкана на ситни парчиња, пипер, бибер, сол и свинска маст. Врз тестото оформено во вид на чун се става филот, и се печи во фурна. Се декорира со феферони или со кисели краставички.

Вики Клинчарова

Поврзани новости