Компанијата Мајкрософт денеска соопшти дека презема „акции за ублажување“ на проблемите пријавени од корисниците, кои предизвикаа технички проблеми и прекини во функционирањето на компаниите и банките ширум светот.
Проблеми и прекини во ИТ мрежите во светските институции, вклучително и банките, телекомуникациските компании, медиумите и авиокомпаниите, денеска беа пријавени низ светот, авионите беа приземјени, а медиумите не ја емитуваа програмата.
Компанијата истражува прашања поврзани со обезбедувањето на „облак“ услуги во САД, како и проблем што влијаеше на неколку нејзини апликации и услуги, се вели во соопштението, а пренесува Би-би-си.
Во Австралија, голем број банки, медиуми и авиокомпании известија дека се изложени на масовен ИТ напад и нарушување на комуникациите. Летовите се откажани на аеродромот во Сиднеј, супермаркетите беа во хаос, а програмите на ТВ мрежата беа прекинати поради дефекти на компјутерскиот систем и графиката.
Само неколку часа пред Австралија, неколку американски авиокомпании исто така пријавија дека морале да ги откажат или одложат летовите поради проблеми со ИТ-врските.
Причината за нарушување на ИТ секторот е нејасна, но многу засегнати го поврзаа со оперативните системи за компјутери на Мајкрософт.
Компаниите како што се Jetstar и Virgin Airlines го пријавија проблемот до Microsoft.
Банките и фирмите како Телстра и Гугл, исто така, регистрираа тешкотии.
„Синиот екран на смртта“ се појави на екраните на сите кои трпеа суспензии и потешкотии на работа.
Something super weird happening right now: just been called by several totally different media outlets in the last few minutes, all with Windows machines suddenly BSoD’ing (Blue Screen of Death). Anyone else seen this? Seems to be entering recovery mode: pic.twitter.com/DxdLyA9BLA
— Troy Hunt (@troyhunt) July 19, 2024
Синиот екран на смртта (BSOD) е екран кој се појавува по фатална системска грешка на компјутерските системи на Microsoft Windows.