ПОВЕЌЕ DUSTER, СЀ УШТЕ DUSTER

by Fokus

• Пристигна Dacia Ви ја претставува третата генерација на легендарниот Duster, пристигна во нашата земја и достапен за нарачка
• CMF-B платформата на целосно новиот Duster го подобрува искуството во автомобилот
• Дизајнот на целосно новиот Duster е поцврст и побезбеден
• Верзијата 4×4 на целосно новиот Duster ги води можностите за теренски патишта до нови височини
• Целосно новиот Duster доаѓа со поодржливи материјали и хибридни погонски единици
• Целосно новиот Duster е преполн со нови технологии за дополнително зголемување на безбедноста и удобноста
• Многу новитети, но зачувано е она што е најважно: Duster е сепак семејниот SUV кој обезбедува најдобра вредност за парите во својата категорија!

„More Duster Still Duster“: Целосно новиот Duster е следното поглавје во приказната за модел кој прерасна во стандарден поставувач на критериуми на својот пазар и сеопфатна икона на Dacia што го отелотворува сето она за што брендот цели: робустен во надворешноста, суштински, но релаксиран како и еко – паметен. Duster е создаден во 2010 година, првпат беше ремонтиран во 2017 година и се искачи на врвот како пример за SUV.

Duster е успешна приказна: во своето 13-годишно постоење, тој освои повеќе од 40 награди, производството е 2,4 милиони единици и сѐ уште трае, постојаното зголемување на популарноста го рангираше како најпродаваниот SUV во Европа низ сите сегменти на малопродажниот пазар во 2022 година. Околу 1.000 теренци Duster излегуваат од производните линии во фабриката Dacia во Питешти, Романија, секој ден – околу еден во секоја минута!

ПЛАТФОРМАТА CMF-B ГИ ЗГОЛЕМИ ПЕРФОРМАНСИТЕ НА НОВИОТ DUSTER

Целосно новиот Duster е изграден на платформата CMF-B, која игра централна улога во индустриската стратегија на Dacia. Оваа конкурентна и исклучително флексибилна платформа најпрво се користеше на најновите модели на Sandero и Logan, потоа на Jogger. Ја обезбедува сета разновидност што и е потребна на Dacia за оптимално да го распореди својот амбициозен план за производи.

Патрис Леви Бенчетон, потпретседател на перформансите на производите на Dacia, објаснува: „Новата платформа CMF-B е клучна предност за развој на линијата на Dacia – денес и во иднина. Можеме да го видиме потенцијалот на целосно новиот Duster: во него се сместени високоефикасни електрифицирани погонски единици, значително подобрени перформанси во инструмент таблата, задржување на привлечноста и пристапноста што ова возило го направија хит“.

– На CMF-B платформата, целосно новиот Duster има повеќе простор за патници како и багажен простор од претходната генерација и е само фракционо подолг во целина. Напредното инженерство на платформата исто така ги намалува вибрациите и бучавата од патот, зголемувајќи го комфорот на возачот додека ја одржува истата вкупна должина од 4,34 метри.

– Развојот на новиот Duster значително го подобри неговото динамично однесување со оптимизирање на против превртување. Со зголемување на фиксираноста против превртување, возилото постигнува значително намалување на превртувањето на каросеријата (намалување за 21% во 4×2) што создава поголема стабилност при свиоци или менување на насоката. Верзијата 4×4 исто така има корист од овој напредок (пад од 17%) за поголема разновидност на сите видови патишта. Зголемената фиксираност на шасијата се компензира за време на возење надвор од патот со целосно нов електронски систем за управување (одговара на варијацијата во аголот на тркалањето за секој m/s² попречно забрзување).

– Поставките за амортизација, односот на серво управувачот и подесувањето на почитување на ограничувањата, подесувањето на пневматиците исто така еволуираа. Тие се преработени за да се обезбеди попрецизен одговор во различни услови на возење.

– Бучавата е подобрена за – 2dB во просек, што значително го намалува целокупното ниво на бучава во возилото и обезбедува попријатно возачко искуство за патниците. (-3db = 2 пати помалку шум!).

– Платформата CMF-B, исто така го воведе новиот Duster на своето патување до електрификација, бидејќи може да прими погонски единици кои користат благи хибридни и целосно хибридни технологии.

ЦВРСТ SUV КАРАКТЕР

Дизајнот на Dacia Duster сè уште го има впечатливиот изглед што го придвижуваше од претходните генерации кон врвот – особено неговиот цврст, SUV карактер – но цели кон повисоки нивоа, посилен со новиот, препознатлив дизајн на Dacia. Целосно новиот Duster е горд што го прикажува својот дизајн.

Дејвид Дуранд, Директор за дизајн на Dacia: „Пред да почнеме да работиме на стилот на новиот Duster, ги усовршивме неговите пропорции за да најдеме силна, избалансирана положба. Кога предходно ќе ги добиете пропорциите, не ви требаат вештина за да го промените стилот подоцна“.

„Сите суштински работи, без непотребни додатоци“: оваа филозофија на Dacia се однесува на дизајнот на новиот Duster исто како и секој друг модел.

Дизајнерите започнаа со едноставнен волумен – кабина, хауба, странични делови итн. Потоа ги составија во јасна целина, за да му дадат на моделот модерен, добро изграден стил, со намерно строго оформени, самоуверени контури.

Едноставните форми и волумен ја зголемуваат моќта на дизајнот – вклучувајќи го остриот, вертикален лик, заоблените штитници на лакот на тркалата, големата задна врата и страничните прозорци кои беспрекорно допираат од лакот.

Целосно новиот Duster е заштитен со стилски појас кој се обвиткува околу него: страничните штитови на долниот дел од каросеријата се поврзуваат со лаците на тркалата, кои пак се поврзуваат со предниот и задниот браник, што го прави целосно новиот Duster поробустен од било кога!

Дизајнот на целосно новиот Duster е конзистентен, се движи со текот на современите принципи и го комбинира неговиот надворешен и робустен карактер со поодржлива предност.

Некористењето на боја е добро за околината и за клиентите: гребаниците нема да ја променат оригиналната боја.

Страничните штитови на долниот дел од каросеријата, штитниците на лакот на тркалата, триаголниците на предниот браник и задниот штит се направени од цврст материјал дизајниран од инженерите на Dacia и хемичарите на LyondellBasell, Starkle®. Овој материјал, кој беше претставен на концептниот автомобил Manifesto е до 20% рециклиран. Неговиот состав вклучува бели честички кои му даваат шарен изглед, што Dacia одлучи да го потенсира наместо да го наслика (детали подолу).

Дејвид Дуранд продолжува: „Сакавме надворешниот и внатрешниот дизајн да бидат навистина конзистентни. Затегнатиот и цврст стил во внатрешноста прави да се чувствувате соодветно заштитени“.

Ова чувство доаѓа и од високата, вертикална и голема нова контролна табла и нејзин широк панел. Обликот на отворите за воздух, кои наликуваат на лакови на тркалата, придонесува за постојаното чувство.

Како во надворешноста, така и во внатрешноста се обрнува внимание до сите детали – што значи се користат карактеристики што служат за одредена цел. Многу се трудевме околу усовршување на ергономијата, вклучувајќи го и централниот екран од 10,1 инчи поставен во видното поле на возачот и под агол од 10° кон нив.

Новиот автоматски менувач, заедно со моторот HYBRID 140 е особено лесен за употреба. Порамнетите површини на врвот на управувачот и на дното го прават исклучително удобен за ракување.

„Duster не би бил Duster без паметен и практичен ентериер кој им го олеснува секојдневниот живот на корисниците. Сè е дизајнирано за да се чувствувате како дома, како во предниот дел така и во задниот дел“. Дејвид Дуранд.

И на крај, новиот потпис во форма на Y ја нагласува конекцијата помеѓу внатрешноста и надворешноста на новиот Duster:

Во внатрешноста површината на отворите за воздух е во форма на Y (бакарни во Extreme верзијата), оваа форма Y се појавува и околу потпирачите за раце на панелот на вратата. Името на брендот во средината на управувачот е заменето со логото на Dacia.

Надвор, главните и задните светла на новиот Duster се поставени во форма на Y, истата форма е видлива на фелните од легура – кои исто така се без хром (начинот на полирање на материјалите им дава сјај).

Дејвид Дуранд завршува: „Сакавме да го направиме дизајнот на целосно новиот Duster попривлечен од кога било, со тоа што ќе го направиме стилот уште посуштински Duster и Dacia, со енергично и гордо потврдување на нашите вредности: робусни и на отворено, есенцијални, но релаксирани и еколошки паметни.”

РУБУСЕН И ВО НАДВОРЕШНОСТА, НОВИОТ DUSTER ПОХРАБAР ОД КОГА БИЛО

Теренските способности на новиот Duster се неспоредливи на нестручниот пазар на 4×4 („неексперт“ значи возила 4×4 без преноси со близок сооднос), така што љубителите на отворено можат да уживаат во него без грижа.

ПОДОБРЕНИ СПОСОБНОСТИ ЗА СИТЕ ТЕРЕН СО ВЕРЗИЈАТА 4X4

Целосно новиот Duster е достапен со трансмисија 4×4 Terrain Control, која вклучува 5 режими на возење:

– АВТОМАТСКИ: менувачот автоматски ја дистрибуира моќноста помеѓу предната и задната оска според стисокот на тркалата и брзината.
– СНЕГ: ја оптимизира траекторијата на лизгави патишта со специфични поставки за ESC и против лизгање.
– КАЛ/ПЕСОК: за нестабилни терени.
– OFF-ROAD: врвни перформанси на тежок терен, многу слични на актуелниот режим за заклучување 4×4 на Duster, но со дополнителна предност за автоматско и оптимално дистрибуирање на вртежниот момент на предните и задните тркала според стисокот и брзината.
– ECO: ја оптимизира потрошувачката на гориво со регулирање на климатизацијата и перформансите на возилото. Ја оптимизира дистрибуцијата на вртежниот момент на предната и задната оска до максимален можен степен за да ја ограничи потрошувачката на гориво додека се прилагодува на стисокот на патот.

Растојание од земја: 217 mm (мерење меѓу оските) во верзијата 4×4, највисоко на пазарот.

Агли на пристап и поаѓање за да се надминат сите пречки кај верзиите 4X4: до 31° напред и 36° заден дел и 24° за вентралниот агол.

Контрола на брзината на надолнина, што е особено корисно на нерамни терени и стрмни нагорнини. Системот главно ги активира сопирачките за да ја држи брзината на возилото под контрола (врз основа на внесувањето на возачот) помеѓу 0 и 30 km/h. Без оглед на изборот на менувачот (вклучувајќи го и возењето кон назад), така што возачот може да ги игнорира педалата за гас и сопирачката и да се фокусира на управувачот.

За време на возење надвор од патот, на централниот екран од 10,1 инчи може да се прикажат различни особено корисни информации:

– Странично навалување
– Терен на надолнина и нагорнина.
– Распределба на вртежниот момент на предната и задната оска (верзија 4×4)

EXTRA-HEAVY-DUTY ЗАШТИТНИ МАТЕРИЈАЛИ

– Надворешност: целата област околу каросеријата сега е заштитена од лесни удари и гребнатини. Крилните штитови се поврзуваат со штитниците на лакот на тркалата и предните и задните браници, формирајќи заштитен појас. Големите лизгачки плочи под браниците го штитат долниот дел од каросеријата.

– Внатрешност: кабината е заштитена – особено во верзијата Extreme, која стандардно доаѓа со навлака TEP MicroCloud што може да се пере, гумени патосници напред, во задниот дел и багажниот простор. Патосниците се 20% рециклирани.

ЦВРСТИ МАТЕРИЈАЛИ

Предните и задните лизгачки плочи се обоени во масата. Со други зборови, пластиката е веќе обоена кога се инјектира креирањето на одредениот дел. Според тоа, бојата е непроменлива. Неизбежните гребнатини може да остават траги, но тие ќе бидат практично невидливи, бидејќи нема да ја променат бојата на плочата.

Штитовите околу автомобилот се направени од Starkle®, нов материјал создаден од инженерите на Dacia (види подолу). Не е обоен, па гребнатините и гребаниците нема да остават видливи траги. Направен да одговара на дополнителната опрема – InNature

– Sleep Pack: исто како и кај Jogger, првото возило на Dacia што го вклучува целосно новиот Duster ќе може да го искористи и постави овој пакет. Тоа е едноставна, отстранлива и прифатлива кутија 3-во-1 што содржи брачен кревет што може да ја постави едно лице за помалку од две минути (долга 1,90 метри и ширина до 1,30 метри), маса за послужавник и простор за складирање.

– Новата багажна кутија за кров е исклучително корисна за активности на отворено. Едноставно се прицврстува на модуларните држачи на кровот поставени во попречната положба или на резервните попречни држачи на кров (максимална динамична тежина на кров од возило = 80 кг).

ЕКО-ПАМЕТЕН: ПООДРЖЛИВ И ПОДОСТАПЕН ОД КОГА БИЛО

Верен на вредностите на Dacia, целосно новиот Duster обезбедува прифатлива алтернатива за поодржливо возење, комбинирајќи нови хибридни погонски единици и повеќе рециклирани материјали.

НОВИ ХИБРИДНИ ПОГОНСКИ ЕДИНИЦИ

– Duster HYBRID 140. Овој погон, кој Dacia го усвои за Jogger на почетокот на 2023 година, сега е достапен за целосно новиот Duster. Изграден е со технологии кои Renault Group ги има испробано и тестирано, се состои од 4-цилиндричен, 1,6-литарски бензински мотор со 94 КС, два електрични мотори (моторна централа од 49 КС и генератор за стартување со висок напон) и електричен автоматски менувач (со 4 соодноси на моторот и 2 односи на мотор). Оваа комбинирана технологија е можна бидејќи системот е без спојка.

Регенеративното сопирање, високиот капацитет на батеријата од 1,2 kWh (230 V) за враќање на енергијата и ефикасноста на менувачот овозможуваат возење во целосно електричен режим до 80% од градското возење, што ја намалува потрошувачката за 20% (комбиниран циклус) до 40% (градски циклус). Покрај тоа, моторот секогаш стартува со електрична енергија.

– Duster TCe 130. Ова е првпат Dacia да го користи овој погонски агрегат, кој обезбедува почетен степен на електрификација. Комбинира 3-цилиндричен бензински мотор со 1,2-литарски турбополнач од новата генерација кој го користи циклусот Милер (намалените загуби на пумпата ја оптимизираат ефикасноста) и 48 V благ хибриден мотор. Овој мотор му помага на моторот со внатрешно согорување кога автомобилот стартува или забрзува, намалувајќи ја просечната потрошувачка и емисиите на CO2 за околу 10%*. Исто така, обезбедува поголема моќност за време на забрзувањето од постоечкиот модел TCe 130, што го прави возилото поодзивно и помазно за возење. Регенеративниот систем за сопирање ја полни батеријата од 0,8 kWh без да направи забележителна разлика за возачот.

Погонскиот систем TCe 130 е достапен со 6-брзински менувач во верзиите 4×2 и 4×4.

– Duster ECO-G 100. Dacia, неприкосновен лидер на LPG во Европа, единствениот производител на автомобили што обезбедува опција за двојно гориво (бензин и ТНГ) на сите свои модели со внатрешно согорување, под ознаката ECO-G. Целосно новиот Duster доаѓа со оваа вградена испробана технологија која гарантира безбедност и сигурност.

Кога функционира на ТНГ, целосно новиот Duster ECO-G 100 во просек ослободува 10% помалку CO2 од споредлив бензински мотор. Може да вози до 1.400 km** со два резервоари кои држат 100 литри помеѓу нив – 50 литри бензин и 50 литри ТНГ (последниот е под подот на багажниот простор, така што не влијае на товарниот капацитет). Копчето е беспрекорно вградено во контролната табла и го префрла моторот од едно гориво на друго брзо и незабележливо.

* во споредба со мотор со внатрешно согорување со еквивалентна моќност
** 1388 според WLTP циклус

Dacia го создаде Starkle®. Целосно новиот Duster е првиот сериски модел кој користи Starkle®, нов материјал креиран од инженерите на Dacia. Содржи до 20% повторно употребен полипропилен и целосно без употреба на боја, што значи дека јаглеродниот отпечаток од неговиот производствен процес е помал. Страничните штитови на долниот дел од каросеријата, штитниците на лакот на тркалата, триаголниците на предниот браник и задниот дел се направени од Starkle®. Предните и задните лизгачки плочи се создадени од обоен материјал во вид на маса, кое исто така ја ограничува количината на боја што се користи во процесот.

– Речиси 20%* рециклирана пластика. Севкупно, приближно 20% од пластиката во целосно новиот Duster се рециклира, што е значително повеќе од вообичаениот сооднос во сегментот и зголемување од 8 поени во однос на претходната генерација.

– Без украсен хром, без кожа од животинско потекло. Dacia одлучи да прекине да користи кожа и украсен хром во сите свои модели – и во двата случаи поради еколошки причини.

– Упатството за употреба е помало, за да се користи помалку хартија. Целосната верзија е достапна онлајн од апликацијата My Dacia.

* Во категоријата полимери како што е предложено во идната регулатива за возила со крај на работен век (ELV)

НАЈДОБРА ФИНАНСИСКАТА ВРЕДНОСТ НА ОВА ВОЗИЛО – СЀ УШТЕ НЕПРИКОСНОВАН ФАКТ НА ПАЗАРОТ

– Целосно новиот Duster ќе продолжи да го исполнува ветувањето на Dacia за вредност за парите. Ќе ги комбинира најпристапните цени во својот сегмент со поголем простор за патници од кога било досега како најдобра зделка на пазарот.

– Ќе има повеќе технологија, вклучувајќи нов 7-инчен дигитален кластер, нов 10,1-инчен централен екран на допир и нов инфозабавен систем.

– Целосно новиот Duster ќе биде попаметен од кога било: ќе доаѓа на пример со модуларни држачи на кров и паметен систем за дополнителна опрема на Dacia YouClip (видете подолу).

ОСНОВНО, НО РЕЛАКСИРАЧКИ: ПОВЕЌЕ ТЕХНОЛОГИЈА И ПОВЕЌЕ ИНТЕЛИГЕНЦИЈА

Целосно новиот Duster ја илустрира филозофијата на Dacia за технолошки напредок: тој треба да биде смел, паметен, достапен и да им го олесни животот на корисниците, т.е. да ја подобри безбедноста и удобноста.

ПОДИГИТАЛЕН И ПОПОВРЗАН КОКПИТ

Нов инфозабавен систем со централен екран на допир од 10,1 инчи. Стандардно во Expression и повисоките верзии, екранот е достапен со двата мултимедијални системи на Duster, наречени Media Display и Media Nav Live:

Media Display, кој ќе биде стандарден во моделите Expression и Extreme, вклучува четири звучници и безжично поврзување Apple CarPlay™ и Android Auto™.

Media Nav Live, кој ќе биде стандарден во моделите Journey и ќе биде достапен како опција со Extreme & Expression, ги вклучува сите горенаведени плус поврзан систем за навигација што обезбедува ажурирања на сообраќајот во реално време и ажурирана картографија за 8 години. Media Nav Live ќе доаѓа стандардно со 3D звучен систем Arkamys со шест звучници.

Media Control во комплетот Essential, инфозабавен систем што можете да го контролирате од прекинувачите на управувачот. Ги прикажува телефонските повици и информациите поврзани со медиумите на екран од 3,5 инчи во аналогниот кластер. Има четири звучници, Bluetooth конекција, USB приклучок и држач за паметен телефон интегрирани во контролната табла. Кога ќе го поврзете со бесплатната апликација Dacia Media Control, можете да го контролирате радиото, другите медиуми и неколку други функции од екранот на вашиот паметен телефон.

Основно поврзување во согласност со новите европски регулативи GSR2 и за возилата опремени со Media Display & Media Nav Live, уште повеќе поврзани услуги, вклучително и FOTA (Firmware Over The Air), кој овозможува ажурирања од далечина, така што нема потреба да застанете на мрежата за да ја имате најновата верзија на софтверот.

Digital cluster – дигитален кластер: Целосно-новиот Duster е првиот што го има новиот 7-инчен приспособлив дигитален кластер во боја, каде што возачот може да ги прикаже информациите што ги смета за најкорисни. Овој дигитален кластер доаѓа стандардно со Expression и повисоките верзии.

Сите нивоа на опременост имаат посебен отвор за телефон.
Верзиите опремени со Media Display и Media Nav Live имаат држач за паметен телефон YouClip, 2 USB C приклучоци напред и 2 во задниот дел за напојување до 4 уреди. Сите 4 приклучоци се со позадинско осветлување.

НОВИ СИСТЕМИ ЗА ПОМОШ ВО ВОЗЕЊЕТО

Контролата на патувањето/ограничувачот на брзина сега е вклучен стандардно, почнувајќи со верзијата Essential. Автоматските предни светла за кратко светло се достапни во сите верзии. Дополнително, автоматското префрлување помеѓу предните долги светла е стандардно во моделите со целосно новитe Duster Extreme и Journey. Нови системи за асистенција при возење, додадени на целосно новиот Duster за да ги задоволат најновите европски барања за безбедност, како што се автоматско итно сопирање (во урбани и приградски области, вклучително и откривање други автомобили, пешаци, велосипеди и мотоцикли), препознавање сообраќајни знаци и предупредување за брзо возење , задна помош за паркирање, сигнал за итно сопирање, предупредување за напуштање лента, помош за задржување лента, предупредување за внимание на возачот и итни повици (eCall). Со цел да го олесни животот на своите клиенти, Dacia додава паметно копче наречено „Моја безбедност“, за брз пристап до нивната омилена конфигурација за помош при возење.

ОПТИМИЗИРАН КОМФОР

Попространа кабина. Целосно новиот Duster обезбедува најдобра вредност за парите во својот сегмент. Префрлувањето на платформата CMF-B отвори повеќе простор во внатрешноста – особено ширината напред и просторот за поставување на нозете назад (+30 mm).

Подот на багажниот простор е понизок, отворот за багажниот простор е поширок и повисок. Самиот багажен дел е исто така поширок и повисок, обезбедувајќи до 15% дополнителен простор 517 литри VDA (под фиоката за пакети во 4×2 All-New Duster).

Целосно нова опрема. Бидејќи удобноста започнува со возачот потполно без стрес, целосно новиот Duster доаѓа со различни погодности за да им го олесни животот. Електричната рачна сопирачка е вклучена во верзиите Journey (стандардно) и Extreme (како опција), додека верзиите Extreme и Journey стандардно доаѓаат со странични ретровизори со електричен механизам за прилагодување и преклопување. Бидејќи е поподготвен од кога и да е за да се справи со најтешките услови, целосно новиот Duster може да доаѓа и со управувач со функција за затоплување и систем за одмрзнување на шофершајбната (во некои одредени земји).

YouClip, новата и паметна галантерија на Dacia. Инженерите на Dacia го измислија YouClip, едноставен и практичен систем за поставување на неколку специфични додатоци во добро избрани места во кабината – цврсто ги држи. Целосно новиот Duster доаѓа со четири (во Essential верзијата) или шест точки за прицврстување YouClip, фабрички вградени (една на контролната табла, една до конзолата на совозачката страна, една зад централната конзола, две од двете страни на багажниот простор и еден во вратата на багажниот простор).

Тие можат да држат држач за таблет, торбичка за складирање, држач за паметен телефон со или без индукциски полнач или паметен додаток „3 во 1“, кој вклучува држач за чаши, кука за чанта и номадска светилка. Овој генијален систем 3-во-1 е фабрички вграден во Duster Extreme, сите додатоци компатибилни со YouClip се достапни од мрежата на Dacia.

ЕДНОСТАВНА ПАЛЕТА НА ИЗБОР СО СЀ ШТО ВИ Е ПОТРЕБНО

Околу 70% од клиентите на Duster се одлучуваат за повисоко ниво во денешно време. Соодветно на тоа, комплетната линија на Duster сега има три нивоа: Essential, Expression и нов избор помеѓу две различни, но комплементарни супериорни верзии: Duster Extreme за љубителите на отворено и интензивно возење, и Duster Journey, за оние кои претпочитаат елеганција, удобност и технологија. Достапни по слични цени.

Главна стандардна опрема

• Duster Essential: Медиумска контрола, фиксни држачи за кров, 6 воздушни перничиња, заден радар за паркирање и повеќе.

• Duster Expression: исто како Essential + 17-инчни алуминиумски фелни , 7-инчен дигитален кластер, 10,1-инчен централен екран на допир со медиумски дисплеј за инфозабавен систем и Apple CarPlay™/Android Auto™ безжична репликација, камера за возење на назад и многу повеќе.

• Duster Extreme: исто како Expression + модуларни држачи на кров, навлака TEP MicroCloud што може да се пере, гумени патосници за подот и багажниот простор, автоматска климатизација, систем YouClip 3-во-1, украсни детали во внатрешноста како и надворешноста во бакарно кафеава боја и многу повеќе.

• Duster Journey: исто како Expression + 18-инчни алуминиумски фелни, светла за магла, автоматска климатизација, тастатура без користење на раце, електрична сопирачка за паркирање, безжичен полнач за паметни телефони, Media Nav Live инфозабавен систем со поврзана навигација, Arkamys 3D звучен систем со 6 звучници и многу повеќе.

Поврзани новости