Онлајн казино индустријата се појави на пазарот некаде во средината на 1990-тите и нејзините почетоци беа скромни. Во тоа време беше предизвик да го привлечете вниманието на корисниците кои ги немаше во голем број како денес.
Од тие причини, компаниите вклучени во овој бизнис решија да ги искористат предностите на интернетот и да ги вклопат во своите маркетинг стратегии. Како резултат на рекламирањето на интернет, онлајн казино индустријата забележа неверојатен раст, тренд кој го следиме и денес.
Во овој текст ќе ги анализираме различните начини на кои интернет рекламирањето влијаеше на онлајн казино индустријата како што ја знаеме денес.
Зголемен досег на пазарот
Со помош на интернет рекламирањето, онлајн казината можат да допрат до потенцијачни играчи ширум светот. Тоа не е возможно со традиционалото рекламирање преку телевизија, печатени медиуми или радио.
Затоа, кога ќе побарате поими како kazino igri online, ќе добиете резултати локализирани за играчи во Македонија. Сајтовите фокусирани на онлајн коцкање се трудат да бидат што повисоко рангирани во резултатите од ваквите пребарувања затоа што ова е еден вид бесплатен интернет маркетинг за нив.
Се разбира, со посложена стратегија за рекламирање, може да целат кон потетнцијални играчи на различни географски локации. На овој начин, дури и новите казина можат да ја прошират својата база на клиенти во краток рок.
Евтина промоција
Генерално земено, рекламирањето на интернет е поевтино споредено со традиционалните начини на рекламирање. Казината имаат најразлични канали за онлајн рекламирање. На пример, многу казиносајтови користат социјални мрежи за да ги понудат своите производи.
Кога сме кај социјалните медиуми, да истакнеме дека некои од нив имаат строги правила во врска со маркетингот на одредени дејности вклучувајќи го и коцкањето. Фејсбук, Инстаграм и Икс (поранешен Твитер) дозволуваат вакво нешто, но само под строги услови кои не го наведуваат корисникот да помисли дека заработката е гарантирана. Исто така, тие ќе овозможат вакво рекламирање само доколку оваа активност е легално дозволена во земјата која брендовите ја таргетираат.
Покрај социјалните медиуми, онлајн казино индустријата користи т.н. рекламирање по клик. Вообичаено, тие користат интернет пребарувачи како Google или Bing или пак други сајтови со голем број посетители за да постават свои банери.
Со рекламирање по клик, онлајн казиното кое се промовира и плаќа на платформата која ја прикажува промоцијата мал надоместок за секој клик на рекламата.
Исто така постои и т.н. афилиејт маркетинг односно партнерски маркетинг. Последново значи соработка меѓу онлајн казината со сајтови специјализирани за пишување рецензии и тестирање казина и игри. Тие едноставно препорачуваат онлајн казина по договор и добиваат процент од секој зачленет нов корисник кој ќе изврши уплата на сајтот.
Следење и аналитика
Уште една важна работа која ја носи рекламирањето на интернет е можноста за следење во живо и деталната аналитика. На овој начин, онлајн казината можат да ја измерат ефикасноста на нивните кампањи. Со резултатите кои ќе ги добијат може да ги изменат стратегиите без застои и да добијат подобри исходи од своите кампањи.
Се разбира, овие податоци се важни и за запознавање со однесувањето на играчите. Кои понуди им се најинтересни, кои конкретни страници ги посетуваат откако ќе дојдат на платформата и така натака.
Иновативност и конкуретност
Една од работите кои се изменија во онлајн казино индустријата, пред се поради интернет рекламирањето е зголеменото ниво на конкуретност. Казино сајтовите постојано воведуваат иновации во своето работење за да отскокнат и бидат забележеани од корисниците.
Ова водеше кон подобрување на корисничкото искуство на пример. На почетокот, играчите може да очекуваат поддршка преку електронска пошта, а понекогаш и преку телефон. Сега речиси сите сајтови имаат и директна поддршка во живо. Тука е и зголемениот број на казина кои се грижат за потребите на мобилните играчи.
Атрактивни бонуси кои ги гледаме на различни сајтови исто така се појавија под големо влијание на рекламите на интернет. Речиси да не постои онлајн казино кое нема барем еден бонус за своите играчи. Дополнително, сите тие се трудат да внесат нешто уникатно во овие промоции и често го истакнуваат тоа во рекламите.
Прецизно таргетирање
Еден од најголемите проблеми за казината дури и пред да се појави интернетот, беше достапноста на рекламирањето. Со оглед на специфичната природа на оваа активност, рекламирањето во најголем број земји, вклучувајќи ја и Македонија беше ограничено и достапно под одредени услови.
На пример, рекламите можеа да се видат на телевизија во доцните вечерни часови. Исто така казината мораа да плаќаат дополнителни средства за должината на емитување само за да потенцираат дека услугите кои ги нудат се за возрасни луѓе.
Овие работи се изменија со појавата на рекламирањето на интернет. Како што споменавме претходно, овој начин на промоција овозможува казино сајтовите да ги фокусираат своите рекламни кампањи на специфични категории на луѓе. Тоа им заштедува пари и ги прави поефикасни.
Онлајн казината може да очекуваат далеку подобри резултати кога знаат дека таргетираат конкретни географски региони, полови, години, приходи итн. Како што знаеме, постојат неколку профили на луѓе кои се најчести посетители на овие казина.
Онлајн платформите често ги анализираат и однесувањата на корисниците откако ќе кликнат на некоја од нивните реклами. Така дознаваат дали на пример некоја бонус понуда е атрактивна или пак посетителите проверуваат некои други опции на нивната платформа.
Се на се, рекламирањето на интернет донесе револуционерни промени во онлајн казино индустријата. Тоа овозможи оваа активност да стане популарна, поразбирлива и поатрактивна дури и за обичните луѓе. Од друга страна, на онлајн казината и овозможи мошне ефикасен, лесно достапен и релативно евтин начин да ги промовираат своите брендови и производи.
ПР