Поранешниот надзорник на проектот, Зоран Ѓајиќ, дипломиран инженер по геологија, кој работеше на реконструкција на зградата на железничката станица до јуни 2023 година, во интервју за „Вечерњи лист предупредува дека владата се обидува да прикрие огромна негрижа од страна на изведувачот што довело до уривање на настрешницата и поради тоа, вели, решил да излезе во јавноста и да ја каже вистината..
„Таму бев две години како официјален консултант за каменот што се работеше на станицата. Реконструкцијата на целата зграда ја направивме според проектот направен од ЦИП (Централен институт за проектирање) и според услови поставени од страна на провинцискиот Завод за заштита на спомениците на културата од Нови Сад, а за сите овие проекти се предвидени одредени фази на работа, имајќи предвид дека објектот е од големо културно значење и објектот е еден од најдобрите архитектонски објекти изградени во шеесет. -пет години 1964 година и завршени за 15 месеци во 1965 година“, ја раскажува Зоран Ѓајиќ историјата на градењето на железничката станица и продолжува:
„Во објектот беа вградени 12 видови камен од цела Југославија. Практично се што беше произведено во Југославија од архитектонски камен беше вградено во таа зграда и затоа е репрезентативен и беше важно да се реставрира на вистински начин. дека сето тоа се одвиваше за време на мојата работа, бидејќи го контролирав каменот до февруари 2023 година“, ни открива нашиот соговорник што се случило тогаш: „Кога го откажаа овој договор и овој дел што беше направен подоцна, јас не бев дел од тие приказни. “, вели Ѓајиќ.
„Бидејќи давав дневни извештаи за тоа што и како да се прави, меѓу другото, наредив да се отстранат мермерните плочи од тој заби дел од настрешницата каде што беа закачени каблите што ја држеле настрешницата, бидејќи видов дека зад нив има основата многу лоша, многу малку бетон, има стуткани кеси, има се и дадов наредба да се отстранат основните мермерни плочи, да се прегледа подлогата, да се поправи и потоа дадов наредба да се обесат новите плочи И зошто е тоа важно Да беше правилно направено, кога ќе се отстранат панелите, ќе можеше да се провери начинот на закачување на тегови што ја носеа настрешницата и дали изведувачот само ги обоил преку чинии и останал така. “, тврдеше тој.
Четири месеци откако го посочи проблемот, на Зоран Ѓајиќ му беше откажан договорот и тој повеќе не беше консултант на проектот.