14 лица загинаа при уривање на бетонската настрешница на железничката станица во Нови Сад во петокот. Станицата беше официјално отворена двапати, последен пат на почетокот на јули годинава. Во мај се работеше на настрешницата, но не се знае точно што. Надлежните, пак, тврдат дека настрешницата не била дел од реконструкцијата, иако била дел од проектот.
Новосадскиот портал 021.rs направи хронолошка реконструкција на настаните околу станицата:
4 септември 2021 година – Почеток на реконструкција на железничката станица
Реконструкцијата на зградата на железничката станица во Нови Сад официјално започна на 4 септември 2021 година. Во првата фаза се најавуваше работа на првата и втората патека на платформата број еден, додека втората фаза требаше да опфати завршување на преостанатите колосеци. Дополнително, предвидена е замена на фасадата на целата станица.
19.03.2022 – Подготовки за доаѓањето на Орбан и Вучиќ
Во меѓувреме, станицата е договорена да го дочека пристигнувањето на унгарскиот премиер Виктор Орбан и на српскиот претседател Александар Вучиќ со првиот воз на Сокол што пристигна во Нови Сад на 19 март 2022 година. Возот од Белград пристигна за 33 минути, а на станицата се собра толпа граѓани за да ја пречека делегацијата. Сепак, како што објави порталот 021.rs, делот од станицата кон улицата Кисачка останал недовршен и бил покриен со голема завеса.
Септември 2022 година – Проблеми со отворање и истекување
Шест месеци по свеченото отворање, зградата почна да протекува. Порталот 021.rs на 28 септември 2022 година известува дека чекалната за деца е затворена поради вода во просторијата, а објавено е и предупредување за променет пристап до тоалетот.
Март – јуни 2023 година – Рокови и нови проблеми
Помошникот раководител на изградбата на брзата пруга Веселин Симовиќ на крајот на март 2023 година изјави дека работите ќе завршат до крајот на летото. Сепак, проблемите продолжија. Во јуни 2023 година, порталот 021.rs пишува за уривање во внатрешноста на зградата на станицата, а надлежните не доставиле одговор за евентуални поправки.
Јануари 2024 година – Привремено затворање и продолжување на работите
Зградата беше привремено затворена повторно во средината на јануари 2024 година. Само возовите за Белград можеа да ја користат платформата на главната станица, додека внатре во зградата се работеше на таванот, подот и фасадата.
23 јануари 2024 година – Министерството за транспорт им одби пристап до информации на новинарите
Министерството за транспорт на 23 јануари го одби барањето на порталот 021.рс за пристап до податоците за реконструкцијата, наведувајќи дека изведувачот од Кина не дозволува овие информации да бидат достапни на јавноста пред завршување на проектот. Порталот потоа испрати жалба до комесарот за информации, но одговор не доби.
04.02.2024 – Соопштение на министерот Весиќ
Министерот Горан Весиќ на 4 февруари најави дека станицата во Нови Сад ќе биде модерен објект по завршувањето на работите, вклучувајќи нова фасада и уредено плато пред зградата. Претставниците на железничката инфраструктура на Србија потврдуваат дека рокот за завршување на работите е 31 декември 2024 година.
Март 2024 – Напредок на работите
Во март 2024 година, Железничката инфраструктура на Србија објавува видео за напредокот на работите, на кое се гледа замената на мермерните површини, завршувањето на изолационите работи и работата на шините.
5 јули 2024 година – Второ свечено отворање
Станицата беше официјално отворена повторно на 5 јули 2024 година, со присуство на избрани медиуми. На отворањето присуствуваа градоначалникот на Нови Сад Милан Ѓуриќ, министерот Горан Весиќ и претседателката на покраинската влада Маја Гојковиќ. Гојковиќ го изрази своето задоволство од завршувањето на проектот.
Октомври 2024 година – Ново затворање и внатрешни работи
Порталот 021.rs во текот на октомври добива поплаки од граѓани за нови работи внатре во зградата. За овие работи новинарите ја прашаа Железничката инфраструктура на Србија, но не добија одговор.
1 ноември 2024 година – Трагичен исход
На 01.11.2024 година се случи трагедија кога настрешницата која не беше вклучена во реконструкцијата падна врз граѓаните при што загинаа 14 од нив, а тројца беа тешко повредени. Ден подоцна, одговорните ја префрлаат вината на пониски инстанци, а на социјалните мрежи се појавуваат докази дека се работи во внатрешноста, во делот кој ден претходно падна врз граѓаните.