Премиерот Никола Груевски со право може да се нарече творец на медиумските кампањи бидејќи се осмислуваат и емитуваат, една година по неговото доаѓање на власт, а траат и до денешен ден.
За нив се потрошија над 20 милиони евра, а не се потроши ниту евро за да се докаже дали имале барем некаков ефект.
Но, понесен од идеите, а не од резултатите, премиерот неодамна, лично ја промовираше и најновата кампања „Здравјето е избор“.
Поимот здравје добро го објасни, истакнувајќи дека требало да се јаде овошје и зеленчук за подобро здравје, ама некако беше нејасен кога зборуваше за изборот.
Граѓаните и досега си го имаа истиот избор.
Избираа меѓу лебот и солта.
Пишува
Валентина СТОЈАНЧЕВСКА
Целиот текст може да го прочитате во најновиот број од неделникот „Фокус”