- Премиера во новата Astra: „Hey Opel“ – мрежно природно препознавање на глас
- Сведено на најважното: дигитален Pure Panel cockpit со интуитивно ракување
- Opel Live Navigation: водење на рутата во реално време со ажурирањe на мапите „over the air“
- Сосема лично: претпочитани опции на клиентите зачувани во профилите како симболи
- Целосно вмрежени: нова генерација на интелигентни системи за помош при возење на возачот
„Еј, Opel“ – потребни се само два збора и новата Opel Astra целосно ја презема информацијата што сакаат да постигнат возачот и патниците. Новото природно препознавање на глас функционира целосно мрежно како целиот инфозабавен систем од најновата генерација. Opel постојано ја следи филозофијата за максимална удобност со минимално одвлекување на вниманието.
„Детокс до максимум“ е мотото против каква било форма на дигитален стрес. Основата е уникатниот cockpit Pure Panel со својата интуитивна оперативност, како што е веќе достапен во Opel Mokka, новиот Grandland и Astra. Сега производителот од Rüsselsheim ја започнува следната фаза на дигитализација.
Личните преференци може да се зачуваат во иднина како профили. Инфозабавниот систем ги препознава возачите или патниците по нивниот паметен телефон. Така, различни луѓе можат да ги активираат своите индивидуални поставки со допир на широк екран. Дизајнерите на Opel создадоа симболи за различни ликови. Кога навигацијата е повикана во Pure Panel, таа е поддржана онлајн во реално време (Connected Navigation Plus), што значи дека сообраќајниот метеж, на пример, може да се детектира кога ќе се појави. Ажурирањата на мапите се исто така достапни „Over the air“, така што најновата верзија секогаш е достапна за клиентите. Новата Astra ја содржи и најновата генерација на целосно мрежни системи за помош за уште поголема удобност и дополнителна безбедност.
„Со новата Astra, го започнуваме она што постојано ќе го негуваме во сите претстојни модели – интелигентни софтверски апликации за максимална корист на нашите клиенти. Ова го нарекуваме „детоксикација до максимум“. Возачите и патниците не се преоптоварени со бесмислени информации и непотребни функции. Наместо тоа, нудиме најдобра едноставност за користење со иновативни технологии како што се новата гласовна контрола и персонализација на профилите на клиентите“, објаснува извршниот директор на Opel, Uwe Hochgeschurtz.
Системите на новата Opel Astra се врамени со дополнителни надворешни решенија. Првиот контакт на клиентот со новата Astra веќе започнува со вистинска високотехнолошка понуда.
Апликацијата MyOpel овозможува,, да се активирааат времето на полнење или претходно избраната температура во внатрешноста за Astra Hybrid од паметниот телефон, да се вчита адреса во системот за навигација („Send2Nav“) или да се контактира со дилерот за барање на термин за следниот сервис. Доколку клиентот сака, сервисот може да направи дијагноза од далечина, како на пример дали возилото е подготвено за проверка. Во Astra, компатибилните мобилни телефони со Apple CarPlay и Android Auto можат безжично да се поврзат со возилото и исто така да се полнат.
Opel постојано ќе го развива уникатниот HMI (Human Machine Interface) со целосно мрежниот Pure Panel, дигиталната детоксикација и интуитивното работење во корист на своите клиенти. Германскиот производител на автомобили има пристап до врвни технологии од матичната компанија Stellantis. Stellantis веќе ги претстави иновациите што ги поставуваат трендовите на софтвер во иднината.
ПР текст