„Рејтинг“ и „М Проспект“ ги погодија изборните резултати

by fokus

Истражувачите утврдиле дека влијанието на изборните анкети врз изборното расположение е мало. Сепак, во некои случаи, кога се навестува голема победа на некоја партија, тие може да имаат т.н. „бендвагон ефект“ (bandwagon effect), односно може да влијаат врз мал процент од неопределените да гласаат за сигурниот победник од нивни лукративни причини.

Оттука, секаде во светот кога агенција блиска до некоја од партиите што се натпреваруваат ќе објави таква анкета, од противничката страна со право е обвинувана дека врши некаков „пропаганден упад“ во изборниот процес во стилот „готово е готово“.

Но, таквите агенции го губат кредибилитетот и нивното пропагандно влијание на следните избори е веќе рамно на нула.

ЦЕЛИОТ ТЕКСТ МОЖЕ ДА ГО ПРОЧИТАТЕ ВО НАЈНОВИОТ БРОЈ ОД НЕДЕЛНИКОТ “ФОКУС”