Премиерот ни ѕиркаше во спалната соба, а сега ни се пикна и во фрижидерот!

by Фокус

Премиерот Никола Груевски со право може да се нарече творец на медиумските кампањи бидејќи се осмислуваат и емитуваат, една година по неговото доаѓање на власт, а траат и до денешен ден.

За нив се потрошија над 20 милиони евра, а не се потроши ниту евро за да се докаже дали имале барем некаков ефект.

Но, понесен од идеите, а не од резултатите, премиерот неодамна, лично ја промовираше и најновата кампања „Здравјето е избор“.

Поимот здравје добро го објасни, истакнувајќи дека требало да се јаде овошје и зеленчук за подобро здравје, ама некако беше нејасен кога зборуваше за изборот.

Граѓаните и досега си го имаа истиот избор.

Избираа меѓу лебот и солта.

Пишува
Валентина СТОЈАНЧЕВСКА

Целиот текст може да го прочитате во најновиот број од неделникот „Фокус”