Агенција за медиуми: Невистините на некои телевизии мора да се демаскираат

by fokus

По објавувањето на извештаите од третиот период на мониторингот што го реализира агенцијата за медиуми во некои медиуми се појавија прилози во кои се изнесуваат тези чија невистинитост е неопходно да се демаскира, велат денеска од Агенцијата за аудио и аудио визуелни услуги или како што е позната во јавноста, Агенција за медиуми.

-Тезата дека мониторингот треба да биде ограничен само на партиите и на теми поврзани со изборите, се работи дека поимот предизборна кампања не постои. Ако се мислело на изборна кампања, тогаш треба да се знае дека тоа е период кој смее да трае само 20 дена пред денот на гласањето, што значи дека мониторинг на изборна кампања ќе има дури во тие 20 дена пред изборите, се вели во соопштението.

Од Агенцијата додаваат дека доволно е тоа што медиумите секојдневно и кажуваат на публиката за што да размислува, тие не треба и да и кажуваат како да размислува за тие настани, натурајќи и ги сопствените ставови и мислења.

Поврзани новости